• Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Search in posts
    Search in pages
    Filter by Categories
    Blog
    Referenties
  • +100%-
  • 0345 53 00 33
  • info@sincerite.nl
  • Direct contact opnemen
  • Marktonderzoek voor commerciële partijen

    Contact opnemen

    Marktonderzoek ouderen opportunities voor uw product

     Marktonderzoek ouderen  opportunities voor uw product.
    Ons land vergrijst en ouderen zijn daardoor een belangrijke doelgroep.
    Ouderen vragen ook om specifieke producten en diensten.
    O
    f het nu gaat om een voedingssupplement, een medisch hulpmiddel of
    thuishulpmiddelen die het leven van ouderen aangenamer en makkelijker maken.

    Als handelsonderneming, producent of importeur bent u overtuigd van de marktkansen.
    Daarom is het zaak om het potentieel gedetailleerd in kaart te brengen.
    Door vergelijking met uw salesresultaten ontstaan bovendien opportunities voor uw product.
    Uw salesteam gaat efficiënt en effectief de weg op.

    75+, 85+, thuis met of zonder zorg, ….

    Ouderen zijn er in verschillende leeftijdscategorieën en in de nodige profielen:

    • Wat is uw specifieke leeftijdscategorie? 65 tot 75 jaar, 85+ of misschien wel 90+?
    • Woont uw klant nog thuis of is er sprake van verblijf in een instelling?
    • Is er sprake van zorg?
    • Om welke zorg gaat het dan: thuiszorg, een specifieke CIZ-indicatie, diabetici, decubitus, of ...?

    Een marktonderzoek brengt uw klant in beeld.

    Marktonderzoek ouderen opportunities voor uw product

    Een Sincérité marktonderzoek levert niet alleen gedetailleerde informatie over uw klanten en het potentieel dat er is voor uw product. Wij leggen verbanden met uw verkoop- of sales data en voorzien u van strategisch en tactisch marketingadvies

    Hierdoor ontstaat focus per werkgebied, per gemeente, ja zelfs per 3- of 4-cijferige postcode. Waar is de markt al verzadigd, maar vooral: waar liggen de grootste kansen voor uw vertegenwoordiger of sales representative?

    Een Sincérité marktonderzoek ouderen is dus compleet op uw maat gesneden. Afhankelijk van het doel, uw wensen en uw budget. U vindt bij Sincérité een sparringpartner die mee- en vooruit denkt als het gaat om uw marktdoelstellingen.

    Demografie, leeftijd, zorgsituatie of leefstijl
    Uw product portfolio
    Uw sales data
    Uw stakeholders

    Welk product u ook aan de man wil brengen: als ze voor ouderen zijn bestemd is het nodig klantkenmerken te onderzoeken. Een bepaalde leeftijdscategorie en de leef- en zorgsituatie zijn hier voorbeelden van.
    Uw product kan eveneens verschillende productvarianten hebben die een eigen doelgroep kennen. U registreert zelf verkoopdata. Wat is uw distributienetwerk? Werkt u met een rayonindeling? Wie zijn uw stakeholders en welke data zijn via uw stakeholders beschikbaar?

    Wat uw vraagstuk ook is, Sincérité verdiept zich hierin en combineert alle informatie en data in een maatwerk marktonderzoek.

    marktonderzoek zorg

    Plattegrond, kaart, mobiele app

    Een geografische presentatie projecteert klantprofielen letterlijk 'op de kaart'. Data worden gekoppeld aan de plattegrond van een stad of een dorp. Zo’n kaartbeeld biedt meerwaarde. Het leidt ten eerste tot vernieuwende en verdergaande inzichten. Ten tweede: met een mobiele app zijn de data 'on the road' te gebruiken en bij te werken.

     

    Strategisch en tactisch sparren

    Van voorbereiding en uitwerking tot presentatie en bij de implementatie: in elke fase vindt u bij Sincérité een sparring- en gesprekspartner op strategisch, tactisch en praktisch niveau met ervaring binnen gerenommeerde ondernemingen.

    Marktonderzoek ouderen: Maatwerk van begin tot eind
    Elk Sincérité marktonderzoek is maatwerk: specifieke aanpassingen zijn mogelijk én binnen elke aanpassing zijn er keuzes die u kunt afstemmen op uw budget. Aarzel niet om vrijblijvend contact op te nemen.

    Vraag vrijblijvende informatie aan!

    Neem contact op

    Inschrijven blog

    Scroll Up